piątek, 30 marca 2012 4

trend following: peplum

By Frayed Laces

peplum

O tej pani pisało już wiele gazet, portali czy blogerów, ale i ja postanowiłam poświęcić jej trochę miejsca na blogu. Jest niewdzięczna, bo nie leży na każdej figurze, ale też zakryje fałdki na brzuchu, kiedy trzeba. Czasem bywa czarodziejką, która z niczego wyczaruje biodra. Mowa oczywiście o baskince - szerokiej falbanie na wysokości talii. Pojawia się na żakietach, bluzkach czy spódnicach, które są obowiązkowo ołówkowe, wąskie. Jeśli mamy spódnicę z taką falbaną warto pamiętać, żeby nie nosić do niej długich żakietów, a koszule czy bluzki powinny być w nią wciągnięte.
peplum2
Many magazines, websites or bloggers have written about this lovely piece of clothes, but I want to put it on this blog too. It is thankless, because it is not for every figure, but also will cover folds on belly, if necessary. Sometimes can be enchantress, who from nothing conjures up the hips. Of course I'm talking about peplum - wide ruffles at the waist. Appears on jackets, blouses and skirts, which are obligatory pencil. If we have a skirt with that ruffle keep in mind not to wear it with long jackets and shirts or blouses we should put it into skirt.
peplum1
Swoją baskinkę już mam. Kupiłam przypadkiem, bo byłam święcie przekonana, że owa spódnica już się w Zarze nie pojawi. Cały czas jednak zastanawiam się czy to fason dla mnie.
I already have my peplum. I bought it by accident, when I was completely convinced that this skirt is sold out at Zara. All this time I'm not sure if it is exactly form for me.

xoxo, M
peplum3

4 Responses to “trend following: peplum”

  1. G. says:

    Na początku baskinka do mnie nie przemawiała, ale po zobaczeniu kilku stylizacji z nią w roli głównej zdecydowanie mi się spodobała :)

  2. nope says:

    baskinki są świetne!

    poklikane, zapraszam do siebie :*

  3. uwielbiam baskinki ;d

  4. wJejStylu says:

    bardzo podoba mi się ten trend... szkoda, że jest ich tak mało w sklepach :(

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo