sobota, 28 stycznia 2012 7

look of the day: wróbelek elemelek

By Frayed Laces

IMG_0816-1

Pierwszy raz od bardzo dawna wczoraj świeciło słońce, więc spytałam się koleżanki z którą mieszkam czy nie zrobiłaby mi kilku zdjęć na dworzu. Nie szukałyśmy pleneru, a ja nawet nie poprawiłam makijażu po całym dniu. Takie o - kilka zdjęć za blokiem. Ktoś może powiedzieć, że wyglądam nudno. Takie futerko moim zdaniem nie potrzebuje zbędnej oprawy kolorystycznej. Ktoś powie, że wyglądam jak rudy wróbel - to się akurat zgodzę. Zimą nie wymyślam w co mam się ubrać, ma mi być po prostu ciepło. Nie pokazuję co mam pod spodem. Przykro mi, ale swojego kruchego zdrowia nie będę narażać dla celów blogowych.
Powiedzenie "nie szukaj a znajdziesz" sprawdza się zdecydowanie w kwestii tych kozaków, które kupiłam przypadkiem, a poprzednie uległy totalnej destrukcji.
Patrząc na wiosenno letnie kolekcje uznałam, że będę w tym sezonie absolutnie niemodna - nienawidzę żółtego, nie lubię jasnych kolorów, nie przepadam za stylem marynarskim. Tej zimy też byłam "niemodna", bo nie posiadam w szafie nic wężowego, ale nie będę na siłę zakładać czegoś co mi się nie podoba i jakoś funkcjonować będę.
xoxo M 
IMG_0811-1IMG_0815-1IMG_0819-1IMG_0822-1IMG_0812-1IMG_0824-1

7 Responses to “look of the day: wróbelek elemelek”

  1. Lady E says:

    Futrzak jest fantastyczny ;)

  2. Sylwia says:

    świetny futrzak!

  3. Karlajz says:

    Ciekawy futrzaczek :) Może się poobserwujemy?

  4. genialnie, poobserwuje cie i zapraszam do mnie :)

  5. Karlajz says:

    Dziękuję za komentarz, obserwuję :)

  6. raroika says:

    Organizuję konkurs, chcesz wziąć udział? http://raroika.blogspot.com/2012/01/konkurs-raroika.html Pozdrawiam, raroika :)

  7. Anonimowy says:

    przepiękny kolor włosów!!

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo