niedziela, 15 stycznia 2012 5

fashion memories

By Frayed Laces

OldPhotoPRO
Tak wyglądam po całej niedzieli w książkach i notatkach - prawie bez makeupu, tshirt i legginsy, a do tego kubełek herbaty (kawę ograniczam). Zapowiada mi się niezwykle trudny tydzień i tak w ramach odstresowania porządkowałam zdjęcia na komputerze, znalazłam kilka "stylizacji dziecięcych z lat 90" i mimo iż to moje prywatne zdjęcia myślę, że nabrałam dystansu do tamtych czasów i mogę się nimi podzielić. Nigdy nie lubiłam zdjęć, ale zawsze lubiłam przebieranki, w ciocine i babcine ciuszki. Nie mogę przeboleć, że nie dostałam w spadku po nieżyjącej babci czarnych zamszowych szpilek z cekinami na pięcie, to po niej odziedziczyłam niewielką stopkę.
1993-03-22
Kapelusz i szal z jakiegoś biednego zwierzęcia należący do cioci.
1994
Kolorowe legginsy - hit lat 90, kto ich nie miał? Oprócz tych miałam jeszcze wszelkie możliwe kolory i oczywiście welurowe!
1997-3
Leonki - moje ukochane i gdyby nie "destrukcyjny" tato pewnie bym je chowała nadal. Przy okazji jedna z moich ulubionych rozkloszowanych sukienek.
1994-5
Uroczy kapelusz, czyż nie?


zar
Z innej beczki. Sprzedałam kurtkę-którą-wszyscy-mają, a ja nie lubię takich rzeczy, więc postanowiłam, że kupuję futro. Oczywiście zapałałam miłością do futra, które nie było przecenione, aż tu nagle w zeszłym tygodniu patrzę na stronę Zary i jest - od razu z 369 zł do 149. Wiem, że będę w nim wyglądać jak wielki ptak, ale lepsze to niż rude z H&M, w którym wyglądałam jak ptak z ulicy Sezamkowej w wersji marchewkowej.

xoxo, M

5 Responses to “fashion memories”

  1. słodkie te zdjęcia :)
    ja również cały dzień w notatkach.

    podoba mi się blog - obserwuję :)

  2. Patrycja says:

    Aż przypomniało mi się moje dzieciństwo. <3

    ladypaajonk.blogspot.com

  3. Ola says:

    wow, ale bylas sliczna ;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

  4. ale z Ciebie strojnisia od małego była :) A futro świetnie! Bierz, póki nie mają go wszyscy :D

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo