niedziela, 18 grudnia 2011 3

new in: sales part 1

By Frayed Laces

IMG_0552
Mogłam przywrócić bloga do "życia" wcześniej, bo mam kilka "sesji" z lustra, ale - no właśnie, są z lustra. Po za tym jest zima, jest mi zimno, a zatem chodzę w kilku podkoszulkach i swetrach - nic szczególnego, wartego uwiecznienia.
Przez kilka miesiący mogę nie kupować ubrań, ale kiedy zaczynają się wyprzedaże rodzą się problemy - kalkulowanie, odliczanie dni do początku wyprzedaży. Na pierwszy ogień poszedł H&M i jak zwykle zawodzi, bo nie przecenia tego czego chcę okrutnie, potem Mango. Teraz czekam na start Inditexu, z resztą pewnie jak i wy.
Ps. Nadałam troszkę świąteczny klimat blogowi. Mam nadzieję, że Ania ucieszy się jak zobaczy śnieżek ; )
Ps3. Zapraszam na aukcje! Kończą się jutro!
xoxo, M
IMG_0555
sweterek w paski - Mango; luźne legginsy w kant w kolorze wina - Mango
IMG_0556
Fuksjowy, choć mi bardziej przypomina malinowy, bardzo gruby sweter - Massimo Dutti (jeśli zysk z allegro mnie nie usatysfakcjonuje to robię zwrot); Beżowa koszula w delikatne złote gwiazdki bez kołnierzyka - Mango
IMG_0557
Czerwona bawełniana spodniczka - H&M Kids (10 zł, co prawda na 164cm, ale daje radę); Zwiewna beżowa sukienka z haftem i luźnymi rękawami - H&M (Kolekcja By Night)

3 Responses to “new in: sales part 1”

  1. Anonimowy says:

    kto Ci zrobił nagłówek?

  2. Anonimie Sama zrobiłam ;) Pozdrawiam, M

  3. brashly says:

    Bardzo podoba mi się sweter z Massimo Dutti! :)

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo