poniedziałek, 26 grudnia 2011 6

have yourself a merry little christmas

By Frayed Laces

IMG_0690IMG_0686

Święta były i się skończyły. Mam nadzieję, że Mikołaj/Gwiazdor, czy kto tam inny wam przynosi prezenty, nie poskąpił. Pokażę wam  prezent ode mnie dla mnie - szal w panterkę. Spodobał mi się już kiedy kosztował 59,90. Cena nie zachęcająca jak na taki kawałek szalika, bo co to za szalik, którym nie można się raz okręcić? Tuż przed wyjazdem z Poznania dorwałam go za 20 zł. Żeby nie było nudno dorzucam swój świąteczny strój, oczywiście nie na mnie. Tutaj możecie obejrzeć moje kulinarne dzieła.
xoxo, M

IMG_0678
IMG_0692
IMG_0680
IMG_0676
IMG_0675

6 Responses to “have yourself a merry little christmas”

  1. Anonimowy says:

    Ładny szalik :) i świetne zdjęcia!

  2. Ratomka says:

    zdecydowanie będzie ci ciepło:)

  3. by ola says:

    fajny szalik :)

  4. Skąd ten szaliczek?
    Bardzo ciepłe zdjęcia! <3

  5. cudne baleriny !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo