piątek, 16 grudnia 2011 6

christmas smells like cinnamon

By Frayed Laces

Już długo nie było tu posta. Obie z M. jesteśmy zajęte nauką, przedświątecznymi przygotowaniami, poszukiwaniem prezentów i buszowaniem po pierwszych wyprzedażach. W moim mieszkanku powoli robi się świątecznie. Założone "studenckie" ozdoby. Pachnie cynamonem z racji tego, że aby wprowadzić się w odpowiedni nastrój kupiłam balsam, świeczkę i ciasteczka o tym zapachu/smaku. Brakuje mi tylko śniegu. Bez niego Boże Narodzenie nie jest tak wyjątkowe. Oczywiście nie sprowadzam całego wydarzenia do pogody, ale tęsknię za wpatrywaniem się w białe wirujące płatki, które jakby szeptały "idą święta".

P.S. Jeśli szukacie ciekawych rzeczy, koniecznie zajrzyjcie na allegro M!
xoxo A.

IMG_3978

IMG_3981
IMG_3977
IMG_3983
IMG_3987
IMG_3992-1
IMG_3996-1
IMG_3993-2
Na święta może być i brokat! Po zrobieniu tego zdjęcia zdecydowałam się na jeszcze jedną, trzecią warstwę. Podoba mi się efekt, lecz lakier niestety bardzo nietrwały.
IMG_3975
IMG_3979

6 Responses to “christmas smells like cinnamon”

  1. Aleks says:

    Jak tak obejrzałam sobie twoja zdjęcia to zmobilizowałam się bardzo i na dniach muszę zabrać się za swój pokój! :)

  2. PW says:

    świetny lakier:)

  3. widzę, że przygotowania do świąt pełną parą ;)) ładne te wszystkie ozdoby :)

  4. Super jest ten lakier <3!

  5. MEG says:

    widzę, że Święta u Ciebie już pełną parą;-))) ja dopiero wyciągnęłam świeczniki...wstrzymuję się z dekoracjami do Wigilii ;-)))

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo