sobota, 17 września 2011 3

we rocked this town!

By Frayed Laces in

Dwa dni, dwie przyjaciółki, dwieście procent wrażeń. Tak można w skrócie opisać mój przyjazd do Torunia. Kiedy spędzam wakacje w pewnej małej mieścinie, każde wyrwanie się do większego miasta powoduje, że od razu inaczej się czuję, a najlepiej kiedy temu wypadowi towarzyszy wypad do klubu. Nawet szpilki podbite metalowymi korkami nie popsuły mi tego nastroju. Przykro mi tylko, że to ostatni taka podróż i czuć koniec lata.

xoxo, M
W końcu nie muszę siedzieć w nosem w książkach. Nareszcie doczekałam się mojej ulubionej pogody. Kolorowe liście mienią się w słońcu, a do tego podmuchy wiatru. Idealny czas, żeby spacerować z aparatem w dłoni. Usilnie próbowałyśmy znaleźć inny lokal niż ten, który zwykle wybieramy, ale wylądowałyśmy tam gdzie zawsze. Mimo wszystko nie zepsuło to nam humorów. Później trafiłyśmy do fajnego pubu, a wieczorem oczywiście rządził taniec!
xoxo, A

IMG_3199
IMG_3062

IMG_3069
IMG_3076
IMG_3075
IMG_3082
IMG_3080
IMG_3077
IMG_3078
IMG_3086
IMG_3169
IMG_3171
IMG_3181
IMG_3180
IMG_3172
IMG_3196
IMG_3210

3 Responses to “we rocked this town!”

  1. Swietnie wygladacie, a jedzienie za to smakowicie :P Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

  2. Swietne zdjecia

    zapraszam na www.gumijagoda.blogspot.com ;) mam nadzieje, że wyrazisz swoją opinie ;) Może bedziemy się obserwować ?

  3. Phuong says:

    cute pictures! food looks delicious too

    Travel in Style

Leave a Reply

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie
xoxo